poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rozdział 2 .

   - Cześć Gośka ! - usłyszała dobrze już jej znany głos w słuchawce telefonu .
- Hej - odpowiedziała .
- Ale się złożyło ! W tym roku mamy ferie w tym samym czasie . Jesteś zadowolona ?
- Nawet nie wiesz jak bardzo ! - prawie krzyknęła . - Będziemy całymi dniami siedzieć na komputerze , rozmawiać przez facebook ' a , gadu - gadu , czy skype ' a . W końcu będzie można normalnie pogadać !
- Ja dzwonię właśnie w tej sprawie . Wcale nie będziemy musieli tracić całych dni przed komputerem . Jutro przyjeżdżam do Białegostoku !

 

- Naprawdę ? Przecież w tym roku nie miałeś gdzie się zatrzymać . Twoja ciocia wyjechała ...
- Tak - przerwał jej w połowie zdania . - Ale nadal mieszka tu mój kuzyn . Słuchaj , muszę kończyć . Wpadniesz jutro po mnie na dworzec ? 
- Jasne , że tak ! O której będziesz na miejscu ? 
- O 10:40 . 
- Będę na pewno !
- Pa pa - powiedział . 
- Do jutra ! - dodała z entuzjazmem . 
   Była bardzo szczęśliwa . Mogła się spotkać ze swoim dawno niewidzianym przyjacielem . Ostatnim razem ich spotkanie miało miejsce w wakacje ...
   Gosia poznała Adama kilka lat temu podczas kolonii letnich . Byli wtedy normalnymi znajomymi . Dziewczyna myślała , że po wakacjach stracą ze sobą kontakt . Letnie znajomości są takie ulotne ... A jednak nie ! Po rozpoczęciu roku szkolnego dzwonili do siebie , rozmawiali przez gadu - gadu . I tak zostali przyjaciółmi . 
   Wstała z łóżka i poszła do kuchni zrobić sobie coś do jedzenia . Później pooglądała  anime w internecie . Mama wróciła do domu około 19 . Była zmęczona i jak zwykle poszła spać o 20 . Gosia też pomyślała , że nie  ma sensu kłaść się późno . Wolała dobrze wyglądać na przyjazd Adama . 
   Położyła się do łóżka ze słuchawkami . Słuchając swojej ulubionej muzyki dosyć szybko zasnęła .

5 komentarzy:

  1. Dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz, dajesz następny! Ściągne komentarz od GumcioBook: będę cię ścigać w szkole! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! czekam na c.d.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się zapowiada twoje opowiadanie i czekam na cd, aha i masz cudowny wygląd bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynając czytać następny rozdział zdziwiłam się mieszkam w Białymstoku no.... ale...
    Kurcze czy ja w ferie w 1 tygodniu obchodzę walentynki...
    No tak nigdy ich nie obchodziłam mimo że miałam chłopaka ;D noo//
    ahh i w tym momencie zaczęłam się rozmarzać... no bo. ... tak.. ile ja bym dała zebrać wszystkich fanów K-pop w Białym i w Kręgu lub gdziekolwiek zrobić BIG Party ;D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, to też o tym ostatnio myślałam. ale myślę,że to jest trochę niewykonalne.. ;/ chociaż może kiedyś? kto wie? ^^

      Usuń