sobota, 4 sierpnia 2012

Zawiedziona

Muszę przyznać , że jestem zawiedziona . Przez jakiś czas nie wchodziłam na bloga i po wejściu na niego spodziewałam się kilku komentarzy do ostatnio dodanego rozdziału . A tu co ? Nadal jeden . Jednak przybyło mi tu obserwatorów . Sądzę , że skoro jest ich więcej , to i liczba komentarzy powinna się zwiększyć . Więc tak na podsumowanie : oczekuję jeszcze kilku komentarzy . Jeżeli nie będziecie się tu trochę bardziej udzielać , zastanowię się , czy nadal powinnam pisać tu moje opowiadanie .

Przeczytany rozdział = Komentarz

Do zobaczenia . ^^

3 komentarze:

  1. Czasami warto robić coś nawet dla jednej osoby :0 Zresztą pamiętaj, że przede wszystkim robisz to dla siebie ;)
    A co to za piosenka?? Bo mi się spodobała he głos jakbym kojarzył ale .. nie wiem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , masz rację . ale jednak miło jest widzieć przynajmniej 2 lub 3 komentarze pod notką , prawda ? ^^
      piosenka : FT Island - Girls Don't Know

      Usuń
  2. nie martw się ja mam 3 blogi z opowiadaniem oraz 1 blog z moimi pracami(rysunki, foto itp)... i szczerze żaden nie jest komentowany... chodź jeden z moich opowiadań jest na prawdę ciekawe.. ciesz się, że masz chociaż więcej osób, które ciebie obserwują bo mnie szczerze mało kto..
    Faiting.. ^^ jak to mówię..

    OdpowiedzUsuń